...'Η θα βγούμε στους δρόμους ή θα μας πετάξουν στο δρόμο...

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Μάκης Ψωμιάδης, δηλώνει "πολιτικός κρατούμενος"

Ψωμιάδης:"Είμαι πολιτικός κρατούμενος!"

Κανένα λόγο για τη σύλληψή του από τις αστυνομικές αρχές δεν βρίσκει ο Μάκης Ψωμιάδης!


Ψωμιάδης:"Είμαι πολιτικός κρατούμενος!"

Κατά την προσαγωγή του στη ΓΑΔΑ, ο έξαλλος «Big Mac» τόνισε πως δεν ξέρει το λόγο που βρέθηκε εκεί και αφού ανέφερε πως δεν έχει καμία σχέση με τα στημένα, δήλωσε «πολιτικός κρατούμενος» και «θύμα πλεκτάνης απ’ το σύστημα και την κυβέρνηση»!

Συγκρατούμενος με δυσκολία από τους αστυνομικούς που τον συνόδευαν (αν και φανερά καταβεβλημένος και με μακρύ μούσι), ο Ψωμιάδης αφίχθη έξαλλος στη ΓΑΔΑ!

Πριν μπει στο κτίριο, λοιπόν και απευθυνόμενος στους εκπροσώπους του Τύπου φώναξε: «Είμαι πολιτικός κρατούμενος! Δεν έχω καμία σχέση με τα στημένα παιχνίδια. Είναι ένα παραμύθι αυτή η υπόθεση».

Αφού αναρωτήθηκε, λοιπόν, το λόγο που βρίσκεται εκεί και απάντησε «περίμενα να ξεκαθαρίσει η κατάσταση» στο ερώτημα γιατί δεν παραδόθηκε, κατέληξε: «Δεν έχω κάνει τίποτα, είμαι θύμα μιας πλεκτάνης που δημιουργήθηκε από το σύστημα και την κυβέρνηση»!

Πηγή: Sport-fm.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου