...'Η θα βγούμε στους δρόμους ή θα μας πετάξουν στο δρόμο...

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

Την κατάργηση των διοδίων Αγίας Τριάδας ζητούν οι κάτοικοι της Φθιώτιδας


Την κατάργηση των διοδίων στην πράξη, προσπαθούν από χτες το βράδυ, κάτοικοι και φορείς της Φθιώτιδας। Έτσι οι κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν χτες το βράδυ, λίγο πριν την έναρξη λειτουργίας των διοδίων, από το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ, συνεχίστηκαν σήμερα με περισσότερη ένταση. Ο λόγος για τα νέα διόδια της Αγίας Τριάδας, στο 191ο χλμ της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας, κοντά στις Θερμοπύλες, όπου για περισσότερο από δύο ώρες οι συγκεντρωμένοι άνοιξαν τις μπάρες των διοδίων και επέτρεπαν την ελεύθερη διέλευση των αυτοκινήτων διαμαρτυρόμενοι για την εγκατάστασή τους [...]Στις κινητοποιήσεις, εκτός από εκπροσώπους φορέων της Φθιώτιδας και κινήσεις πολιτών, μετείχαν και κάτοικοι από την περιοχή του Μώλου και των Καμένων Βούρλων που ζητούν την κατάργησή τους, αφού δεν έχουν ολοκληρωθεί τα έργα για το παράπλευρο δίκτυο και είναι αδύνατη η μετακίνησή τους ακόμη και μέσα στα όρια του δήμου।Δεν θα πούμε ποιοί παραβρέθηκαν, γιατί εκεί, μαζί με τους κατοίκους ήταν οι περισσότεροι από τους φορείς, για να μην αδικήσουμε κανέναν.
Θα επισημάνουμε όμως την παρουσία της “πράσινης” διοίκησης του Εργ. Κέντρου Φθιώτιδας, που απείχε όχι μόνο απ’ όλες τις κινητοποιήσεις μέχρι σήμερα αλλά δεν συμμετείχε ούτε καν στις συσκέψεις που έκαναν άλλα Εργ. Κέντρα της Στερεάς για το θέμα των διοδίων.
Έλαμψαν δια της απουσίας τους, όλοι οι βουλευτές και πολιτευτές του νομού, παρά τις ανακοινώσεις που εξέδωσαν κατά των διοδίων τις προηγούμενες μέρες.
Δεν εμφανίστηκε ο δήμαρχος Λαμιέων κ. Κοτρωνιάς -παρότι, όπως ισχυρίζεται είναι κατά των διοδίων-, όπως έλαμψε επίσης δια της απουσίας του, ο απερχόμενος νομάρχης Φθιώτιδας, κ. Χειμάρας παρότι κι’ αυτός θεωρεί ότι δεν πρέπει να λειτουργήσουν τα διόδια αν δεν γίνει το παράπλευρο δίκτυο. Δικαιολογίες μπορεί να ειπωθούν απ’ όλους (λόγω υποχρεώσεων), αλλά δεν έστειλαν ούτε εκπρόσωπό τους για να στηρίξουν το δίκαιο αγώνα των πολιτών της περιοχής.
Αντίθετα, δήλωσαν παρών οι δήμαρχοι Μώλου και νεοκλεγείς για το νέο διευρυμένο δήμο, Ευάγγ. Τετριμίδας και Καμένων Βούρλων, Μάκης Αντωνίου, στηρίζοντας τους κατοίκους των περιοχών τους.
Η εταιρία που διαχειρίζεται το εθνικό δίκτυο, χτες βράδυ, μοίρασε “καθρεφτάκια” στους “ιθαγενείς” κατοίκους της περιοχής του Μώλου, με τη μορφή καρτών ελεύθερης διέλευσης και οι οποίες ισχύουν όμως, μόνο μέχρι το τέλος της χρονιάς. Παράλληλα, δεσμεύτηκε ότι μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα χορηγήσει παρόμοια “καθρεφτάκια”, συγγνώμη, άδειες και για τους άλλους “ιθαγενείς” κατοίκους των Καμένων Βούρλων και του Αγίου Κωνσταντίνου.
Δυστυχώς όμως για την εταιρεία, οι “ιθαγενείς” δεν πείθονται και οι εκπρόσωποι των φορέων της περιοχής, θεωρούν πως τα “καθρεφτάκια” που μοιράζει η εταιρεία με τη μορφή των συγκεκριμένων καρτών δεν έχουν κάποια πρακτική αξία και φυσικά ζητάνε την κατάργηση των διοδίων.
Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε και ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου, κ. Χρήστος Κόρκος, αλλά και ο πρόεδρος του ΤΕΕ Ανατολικής Στερεάς, κ. Αποστόλης Καραναστάσης και ο γραμματέας του ΤΕΕ κ. Μιχάλης Μαλάμος, όπως επίσης οι δήμαρχοι της περιοχής και εκπρόσωποι παραγωγικών τάξεων.
«Είναι λιγότερα τα τελωνεία προς τον Παράδεισο και περισσότερα τα διόδια για την Αθήνα», δηλώνει ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης Φθιώτιδας Νικόλαος καταθέτοντας την πλήρη αντίθεση και της τοπικής Εκκλησίας στη λειτουργία των διοδίων.
Στα διόδια της Αγίας Τριάδας, που ξεκίνησαν την επίσημη λειτουργία τους λίγα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα, βρέθηκαν τη νύχτα και στελέχη του ΠΑΜΕ που παρέμειναν εκεί μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες και διαμαρτυρόμενοι για τη λειτουργία τους σήκωσαν τις μπάρες επιτρέποντας την ελεύθερη διέλευση των αυτοκινήτων.
Η συμμετοχή του κόσμου, τουλάχιστον από τη Λαμία, μπορεί να μην ήταν η αναμενόμενη αλλά πιστεύουμε ότι στις επόμενες κινητοποιήσεις, θα είμαστε πολύ περισσότεροι, γιατί πιστεύουμε ότι θα καταλάβουν και οι κάτοικοι της Λαμίας, το συμφέρον τους.
Τέλος να επισημάνουμε ότι η πληρωμή στα διόδια αυτά, όπως και σ’ αυτά που θα κατασκευαστούν στην Αγία Παρασκευή και μαζί μ’ αυτά της Στυλίδας (μόλις ολοκληρωθεί ο νέος δρόμος), είναι “προκαταβολή” για τον Ε65 που θα …κατασκευαστεί।

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου