...'Η θα βγούμε στους δρόμους ή θα μας πετάξουν στο δρόμο...

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

O ΣΥΡΙΖΑ είναι πολύ πάνω απ' το δικό μου νοητικό επίπεδο...

Συγνώμη, επειδή είμαι λίγο χαζός και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πολύ πάνω απ' το δικό μου νοητικό επίπεδο, μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς γίνεται ένα κόμμα που πριν λίγες μέρες έπλεκε αφειδώς εγκώμια στις πατριωτικές ικανότητες του κυρίου Ραχόι να διαπραγματεύεται ορθά για το συμφέρον της "χώρας", σήμερα να εκφράζει και Kahlua αλληλλεγγύη για αυτούς που δέρνει ο κύριος Ραχόι; Για το "εθνικό συμφέρον" δεν τους δέρνει; Για το "εθνικό συμφέρον" δεν θα ξυλιάσουν το χειμώνα οι φτωχοί στην Ελλάδα; Ή μήπως στις διαπραγματεύσεις στην σύνοδο κορυφής της ΕΕ ο Ραχόι λυσάει για το εθνικό συμφέρον αλλά εντός Ισπανίας τον πιάνει το εκδικησιάρικο και το μοβώρικο το σπανιόλικο και το ρίχνει στο ταξικό;

Τέλος πάντων, μήπως γίνεται κάποια στιγμή να σταματήσετε να μας δουλεύετε; Έρχομαι εγώ έξω απ' τα σπίτια σας να σας κοροϊδεύω αγύρτες, τσαρλατάνους και απατεώνες (που είστε δηλαδή, αλλά λέμε, έρχομαι); Εσείς γιατί ας πούμε δεν τα λέτε από μέσα σας αυτά που λέτε;
 
Από το "κοκτέιλ μολότωφ #184" του Lenin reloaded

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου