...'Η θα βγούμε στους δρόμους ή θα μας πετάξουν στο δρόμο...

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Νέα σφοδρή επίθεση στον Αντώνη Σαμαρά εξαπέλυσε, ο διαγραφείς από τη ΝΔ βουλευτής Λευτέρης Αυγενάκης...


Νέα σφοδρή επίθεση στον Αντώνη Σαμαρά εξαπέλυσε απόψε ο διαγραφείς από τη ΝΔ βουλευτής Λευτέρης Αυγενάκης. Και ζήτησε από τους παριστάμενους ψηφοφόρους του να αποφασίσουν συλλογικά για τις επόμενες κινήσεις.
«Η διαγραφή μου εντάσσεται στο πλαίσιο μιας προαποφασισμένης εκκαθαριστικής επιχείρησης του κόμματος από όσους Βουλευτές ο κ. Σαμαράς δεν θεωρεί απόλυτα υποταγμένους στην εσωστρεφή και παρωχημένη αντίληψή του για την πολιτική.
Επιτρέψτε μου να τονίσω ποτέ δεν με κάλεσε κανείς, ούτε ο Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, να μου ζητήσει έστω διευκρινήσεις για όσα υποστήριξα δημοσίως και για όσα συνεχίζω να πιστεύω και να υποστηρίζω. Βεβαίως, το δικαίωμα στην απολογία είναι βασικό για κάθε δίκαιη επιβολή κυρώσεων.’ Είπε και τόνισε:
«Ποτέ δεν με κάλεσε επίσης κανένας αξιωματούχος του κόμματος να με ενημερώσει έστω για τη διαγραφή μου, ή να μου εξηγήσει τους λόγους για την απόφαση του κ. Σαμαρά. Σήμερα, τους καλώ και από αυτό το βήμα να μου πουν πού έχω παρακάμψει την κομματική γραμμή.
Προφανώς, δεν μπορούν να το κάνουν, γιατί πρόκειται για μια προειλημμένη απόφαση, η οποία έχει τα χαρακτηριστικά μιας πολιτικής κάθαρσης που επιχειρεί ο νέος Πρόεδρος. Αυτές μάλλον είναι οι «δημοκρατικές» διαδικασίες και αρχές που θέλησε ο κ. Σαμαράς να επιβάλλει στη νέα Νέα Δημοκρατία, όπως του αρέσει να λέει.
Όμως από τις καταιγιστικές εξελίξεις ένα είναι πλέον βέβαιο: Ότι η νέα Νέα Δημοκρατία έπαψε να λειτουργεί ως ένα Δημοκρατικό κόμμα που σέβεται και εκτιμά τη διαφορετική άποψη εκείνων που θέλουν να διορθώσουν τα όποια κακώς κείμενα, ότι δεν εισακούεται κάθε λογική φωνή που ζητά το αυτονόητο: Την αποτελεσματική λειτουργία των οργάνων.’
Ανέφερε ακόμη:
-O κ. Σαμαράς τρομάζει όταν ακούει διαφορετικές φωνές και βλέπει στελέχη που δεν συμπεριφέρονται σαν κουρδιστά στρατιωτάκια. Πώς να βγω να χειροκροτήσω την «ολική επαναφορά» της ΝΔ, που επικαλείται η Ρηγίλλης, όταν το κόμμα ήλθε τρίτο στις εκλογές στην Κρήτη, όταν το κόμμα ήλθε δεύτερο στην Πελοπόννησο από όπου κατάγεται όλη η ηγετική ομάδα της Ν.Δ., ο κύριος Σαμαράς, ο κ. Αβραμόπουλος, ο κ. Δήμας, ο κ. Λυκουρέντζος, κ. Παναγιωτόπουλος, κ. Μανώλης και πολλοί άλλοι;
Είχαν και εκεί Λευτέρη Αυγενάκη να τους εμποδίσει; Και όταν έχασε τους Δήμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μετά από δεκαετίες; Εγώ φταίω και εκεί;
-Ο καλός στρατηγός δεν μπορεί χρησιμοποιεί το φόβο και την εξουσία του για να διοικήσει το στράτευμά του. Οι μάχες κερδίζονται όταν ο ίδιος εμπνέει το σεβασμό των στρατιωτών του, όταν οι στρατιώτες τον αγκαλιάζουν και εμπνέονται από αυτόν. Όχι με την επιβολή της θέλησής του και τη χρήση της εξουσίας του.
Όμως ο κ. Σαμαράς αποδεικνύει ότι δεν έχει τις ικανότητες και τις γνώσεις του στρατηγού και του αρχηγού που θα ενώσει και θα κάνει τους άλλους να πιστέψουν σε αυτόν. Διακατέχεται από φοβικά σύνδρομα του παρελθόντος και ένα πρωτοφανές αίσθημα πανικού και ανασφάλειας. Όμως, η ανασφάλεια και ο φόβος δεν είναι καλοί σύμβουλοι. Γιατί είναι ανασφαλής όταν φοβάται τη διαφορετική άποψη, όταν φοβάται τη γλώσσα της αλήθειας. Γιατί Φοβάται ότι κάποιοι από εμάς έχουμε το θάρρος να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μην χαριστούμε σε κανέναν. Φοβάται ότι υπάρχουν και καθαρές φωνές και όχι μόνο πειθήνιες, υποτακτικές μονάδες που εκτελούν διαταγές.
-Η εκλογή και η εκπροσώπηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο δεν είναι κληρονομική υπόθεση. Βουλευτής εκλέχτηκα από το Λαό του Ηρακλείου, από όλους εσάς και όχι από τον κ. Σαμαρά. Και είμαι περήφανος για αυτό.
Από την πρώτη στιγμή της εμπλοκής μου στην πολιτική δεν μάσησα το λόγια μου. Ως απόλυτο γνώμονα κάθε πράξης μου και κάθε απόφασής μου είχα και συνεχίζω να έχω την πρόοδο και το συμφέρον του τόπου μας, το κοινό μας καλό. Αυτό ήταν το κίνητρο για να ασχοληθώ με τα κοινά, αυτό είναι το κίνητρο που με οδηγεί, αυτό είναι το κίνητρο που με κρατά σε συνεχή εγρήγορση. Πάντοτε λειτούργησα και συνεχίζω να λειτουργώ ως Βουλευτής που κινείται στο προσκήνιο και όχι στο παρασκήνιο. Και ποτέ δεν λειτούργησα ως «τηλεοπτικός» βουλευτής. Ό,τι πέτυχα το έκανα με σκληρή δουλειά. Σας διαβεβαιώνω ότι αυτό θα συνεχίσω να κάνω.
Η απόφαση του κ. Σαμαρά να με διαγράψει από τη Ν.Δ., δεν έχει την παραμικρή σημασία. Σημασία θα είχε εάν με διαγράφατε Εσείς. Αυτό θα είχε σημασία. Όμως εσείς είστε εδώ, Δίπλα μου, Μαζί μου, Όπως πάντα, Όπως μαζί μου διαδήλωσαν με τηλεφωνήματα, μηνύματα, με επισκέψεις στα γραφεία σε Ηράκλειο, Μοίρες και Αθήνα, με συγκινητικές εκδηλώσεις συμπαράστασης και αγάπης, ότι είναι μαζί μου, ότι εγκρίνουν τη στάση, την όλη συμπεριφορά μου και χιλιάδες ακόμη συμπολίτες μας.’ Είπε και τόνισε
Είναι εντελώς αστείο ότι μερικοί μικροκομματικοί παρατρεχάμενοι ζήτησαν να «δώσω πίσω τη Βουλευτική έδρα στον κ. Σαμαρά». Αλλά την έδρα δεν μου την έδωσε ο κ. Σαμαράς, Εσείς μου τη δώσατε και την ετίμησα μέχρι τώρα και θα εξακολουθώ να την τιμώ, με έργα με ήθος, με εντιμότητα και με σεβασμό προς τους εντολείς μου.
Με αυτές τις αρχές, ΜΑΖΙ, θα συνεχίσουμε.
Όμως όπως δήλωσα με κάθε τρόπο, το δηλώνω και σε εσάς εδώ απόψε. Η απόφαση για την επόμενη ημέρα είναι συλλογική. Άλλωστε η βουλευτική έδρα ανήκει σε όλους μας.
Περιμένω και θέλω τη δική σας άποψη και τη δική σας γνώμη για τα επόμενα βήματα. ‘ κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου