...'Η θα βγούμε στους δρόμους ή θα μας πετάξουν στο δρόμο...

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Hi-tech… μικρό από την Ford!

Το νέο μικρό της Ford θα μπει στην παραγωγή το 2014 και θα ξεχωρίζει από την τεχνολογία αιχμής που θα εμπεριέχει ενώ θα απομακρύνεται αρκετά από το τωρινό Ka το οποίο μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το Fiat 500. Βλέπετε, οι Γερμανοί στην Ford παρατηρούν με απογοήτευση πως το δικό τους μικρό δεν «τραβά» όσο το 500 των Ιταλών και για αυτό θα επιστρέψουν στην κατηγορία με ένα νέο μοντέλο που θα διατηρήσει το σπορτίφ στοιχείο και θα διεκδικήσει το χαμένο έδαφος.

Σχεδιαστικά θα βασιστεί στο πρωτότυπο Start που είχε παρουσιαστεί προ μηνών στο Πεκίνο και έχει σχεδιαστεί στην Καλιφόρνια ενώ το ενδιαφέρον μετατοπίζεται κάτω από το καπό όπου θα δούμε έναν ολοκαίνουργιο «χιλιάρη» κινητήρα τεχνολογίας Ecoboost. Όπως σωστά αντιληφθήκατε το νέο τρικύλινδρο μοτέρ θα είναι υπερτροφοδοτούμενο με άμεσο ψεκασμό και σύστημα start/stop. Η απόδοση του θα κυμαίνεται από 80 έως 125 PS και αυτή θα είναι η απάντηση των ανθρώπων της Ford προς τους Ιταλούς που ετοιμάζουν την δικύλινδρη έκδοση Twinair για το 500.

Το νέο μικρό της Ford θα μπει στην παραγωγή το 2014 και θα ξεχωρίζει από την τεχνολογία αιχμής που θα εμπεριέχει ενώ θα απομακρύνεται αρκετά από το τωρινό Ka το οποίο μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το Fiat 500. Βλέπετε, οι Γερμανοί στην Ford παρατηρούν με απογοήτευση πως το δικό τους μικρό δεν «τραβά» όσο το 500 των Ιταλών και για αυτό θα επιστρέψουν στην κατηγορία με ένα νέο μοντέλο που θα διατηρήσει το σπορτίφ στοιχείο και θα διεκδικήσει το χαμένο έδαφος.

Σχεδιαστικά θα βασιστεί στο πρωτότυπο Start που είχε παρουσιαστεί προ μηνών στο Πεκίνο και έχει σχεδιαστεί στην Καλιφόρνια ενώ το ενδιαφέρον μετατοπίζεται κάτω από το καπό όπου θα δούμε έναν ολοκαίνουργιο «χιλιάρη» κινητήρα τεχνολογίας Ecoboost. Όπως σωστά αντιληφθήκατε το νέο τρικύλινδρο μοτέρ θα είναι υπερτροφοδοτούμενο με άμεσο ψεκασμό και σύστημα start/stop. Η απόδοση του θα κυμαίνεται από 80 έως 125 PS και αυτή θα είναι η απάντηση των ανθρώπων της Ford προς τους Ιταλούς που ετοιμάζουν την δικύλινδρη έκδοση Twinair για το 500.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου